piątek, 15 grudnia 2017

I hate fandom! Grudzień



Jak wiecie są różne AU bez sensu np. Chesstale. Po prostu zajebioza, nic tylko zatańczyć pojeb deans'a. Szachy i Undertalle, no do kórwy może mi ktoś kurwa wytłumaczyć czemu Frisk ma być jakimś zasranym pionkiem na szachownicy. Ino se zagrać w "Rosyjską ruletkę" i se w baniak pierdolnąć.  Ale to kurwa nic dalej jest ghosttalle i gdzie tu ubaw w przypiedoleniu Sansowi nożem? Nie będę wymieniać tego badziewia do końca bo mi karta pamięci odmówi posłuszeństwa.. Nie które są tak pojebane że szkoda klawiatury. Mamy rannego a właściwie trupa! I jeb AU mi w mordę... Taki face palm.. znacz..no nie powiem że nie mam ulubionych AU ale..reszta po prostu jest zjebana, kto je pisał? Piany leming z jaskrą? Albo Eleven? NWM.. Są tak zjebane że po prostu chce wykrzyknąć w stronę producenta: Ty chuuuujuuu! Ino kurwa zasypać je pachem i nasrać na nie... Z kąt są? Do lewiatana jeden krok! A najgorsze jest to, że głównym westchnieniem dziewczyn jest Sans... Japierdole która przypierdoliła w mór? Jest o nim mnóstwo teorii fan artów i........fan ficshy... I NIE! NIE BENDE DO KURWY NĘDZY CZYTAŁA TYCH POJEBANYCH,ZASRANYCH, POJEBANYCH FAN FICSHON!  Wracając Fandom wziął go i zmienił po prostu w kawalarza... Nie gada nic na poważnie tylko kurwa gada co mu magia na zęby przyniesie. Pierdolnąć mu w wiadro chciałam już na początku gry... A więc tyle mam do powiedzenia (śliny mi szkoda) do zoba!!!

11 komentarzy:

Mamiko x Kirishe San pisze...

Napisałam 2 razy pojebanych xD Lol dopiero teraz sie skapnęłam no ale nic..

Unknown pisze...

*fanfiction
*Undertalpl
*Ghostale
*kurwa
*mur
*skąd
Zaczynam powątpiewać w to, że jesteś pełnoletnia... Wszystko jest trochę zbyt chaotyczne i trochę bez ładu i składu. AU powstają nie tylko dla historii, ale także dla samego wyglądu i desingu postaci. A jeżeli jakieś dziewczyny/kobiety lubią Sansa, to ich problem. I nie, nie jestem jedną z fangirl Sansa, bo sama nie lubię fangirl, no ale kurde...

Unknown pisze...

*Undertale (cholera, przecież poprawiałam)

Mamiko x Kirishe San pisze...

Przepraszam ale mam dialektyzm ale człowiek do cholery błędy popełniać może!

Anonimowy pisze...

No weź przestań Evil Angel nie ubliżaj mi mojej siostrze!

Amimowa~~

Unknown pisze...

Mam nie ubliżać tobie, czy twojej siostrze, bo nie do końca rozumiem. Na świecie istnieje coś takiego jak słownik, w którym można sprawdzić błędy językowe, bo komputer takowe podkreśla. Wstawiając coś do internetu, trzeba liczyć się z krytyką. Ja nie ubliżyłam twojej siostrze, tylko wytknęłam kilka błędów, które, moim zdaniem, podważają twoją pełnoletność. :)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

A dialektyzm to cecha lub element językowy, wywodzący się z dialektu danego języka, użyta w języku ogólnym. (przypis Wikipedia) Na pewno nie jest to rodzaj jakiejś dysfunkcji, słonko. :)

Unknown pisze...

Dodając: chcąc wyzwać twórcę jakiegoś AU od chujów, bo "jaaa njjjjee luuupiee tfffoojeeeggoo aaaałłłuuu iii jestt ggguupiiee" pokazujesz, jak niedojrzała i dziecinna jesteś. Wyłapałam kolejny błąd: *pijany. Bo piana to może być w piwie albo kąpieli. I co masz do Elevena? Gościu tworzy naprawdę świetne filmy i potrafi rozbawić.
Ps: Moja droga, z okazji świąt życzę ci, żeby rodzice kupili ci pod choinkę słownik, albo nawet 5. :)

Oluńa dupunia lol elo 329 pisze...

Jo a tb przyda se ih z 500 depilko! Ne wyzywajji Kirishe on jesb o 1000000 razyy lebrza od cb!

Unknown pisze...

Jeżeli to ironia, to well played, bo trudno wykryć sarkazm przez internet, a jeżeli to na prawdę, to, drogie dziecko, wracaj do przedszkola.

Moje miśki #1

Cześć, chciałam wyjaśnić jedną sprawę, Mianowicie: Liczbe opek w tym miechu ;-;.. Pomniejszy sie przez moją hujowską wenę.. A więc nie wkur...