piątek, 15 grudnia 2017

Moje OC: Kirishe San

Imię: Kirishe
Nazwisko: San
Wiek: 19 lat
Fandom: Opowiadanie własne
Stan:Żywa
Kirishe pochodzi z opowiadania "You Masochist!" (Nie dokończyłam jeszcze ;-;) Kirishe jest sadystą i jest Psycho, uwielbia katować innych. Jej charakter: Podobny do charakteru Yuno z anime "Mirai Niki", z pozoru grzeczna i miła a w rzeczywistości jest niezrównoważoną osobą. Uwaga spoiler!!: Wszystko zaczęło sie 7 lat temu gdy matka która ją katowała zmarła zostawiając Kirishe zamkniętą w szafie. Dziewczynie udało sie wydostać i uciec z domu. Kiedy była pełno letnia kupiła mieszkanie w centrum. Poznaje potem Sansa który nie wie o jej tajemnicy aż do rozdziału...STOP! Nie wyjawię wszystkiego hehehe. Włosy dziewczyny są kilku kolorowe, nosi opaskę z kocimi uszami, wisior z kocioł łapą, białą bluzkę z napisem " Blod Cat",czarne getry z srebrnymi zamkami po bokach i czarne trampki lekko nasiąknięte krwią. Nikt jej dotąd nie przyłapał na zbrodni, jest Anonimowa. Ma swoją zasadę: Morduje o zachodzie słońca, bo jak powiedziała do Sansa: Człowiek musi gasnąć z ostatnim promieniem słońca.. Lepiej jej nie spotkaj bo przerobi cie na mielone ;-;.

Brak komentarzy:

Moje miśki #1

Cześć, chciałam wyjaśnić jedną sprawę, Mianowicie: Liczbe opek w tym miechu ;-;.. Pomniejszy sie przez moją hujowską wenę.. A więc nie wkur...